Využití určitých prvků systému marketingové komunikace ukrajinskými lékárnami v nouzových situacích
Vyšlo v časopise:
Čes. slov. Farm., 2024; 73, 104
Kategorie:
Původní práce
Štítky
Farmacie FarmakologieČlánek vyšel v časopise
Česká a slovenská farmacie
2024 Číslo 2
- Nové molekuly a indikace léčivých přípravků pro použití v EU
- Ukažte mi, jak kašlete, a já vám řeknu, co vám je
- Příprava gelů v lékárně – od teorie k bezchybné praxi
Nejčtenější v tomto čísle
- Co bychom měli vědět o kůži jako o místě podání (nejen) dermokosmetických přípravků?
- Komplexní terapie horních funkčních dyspepsií, možnosti rostlinných léčiv
- Význam neurotropních vitaminů v prevenci a adjuvantní terapii periferní neuropatie pohledem farmaceuta
- Daprodustat: nový prístup k liečbe anémie pri chronickej chorobe obličiek
Kurzy
Všechny kurzy
Zvyšte si kvalifikaci online z pohodlí domova
Současné možnosti léčby obezity
nový kurzVšechny kurzy